RSS

joi, 14 noiembrie 2013

Toamna in cuibul nostru parfumat

Plimbarile cu Lana prin padure, peste dealuri si poienite s-au dovedit a fi foarte productive. Vreme de cateva saptamani, veneam aproape zilnic cu cate ceva acasa, Lana nu mai avea rabdare, voia sa intre in casa, eu cu bratul plin de crengute, sacosa cu macese si foarfece de taiat, cu conuri de molid, de pin si alte minunatii imprumutate de la Mama Pamant.  
Am adunat castane. Am cumparat o punguta cu nuci, migdale si alune de padure. Am adunat de pe camp tot ce inima ne-a indemnat sa luam, ne-a soptit ca este vremea recoltei si ca am face bine sa ne ingrijim si noi casa.

 Toamna colorata si parfumata. Imi place. Intru cu placere in bucatarie si admir decorul in timp ce gatesc ceva bun. 


In aceasta perioada am cumparat bulbi de lalele, narcise si zambile si i-am plantat cu mare drag. Abia astept sa vina primavara sa pot admira florile.

Revenind la decor, am folosit borcane in care am pus crengutele dupa cum se poate vedea si in fotografii. M-am jucat si cu castanele si am facut o caprita, i-am pus si esarfa rosie la gat sa fie mai sic. 

Gutuia am primit-o cadou, a venit din Romania, a calatorit cu avionul. Are si ea povestea ei si momentan  nu ma indur sa o pap, o las sa-mi bucure zilele cu mireasma copilariei.




Toamna cu drag sa avem!

photos by me

0 comentarii: