RSS

duminică, 24 noiembrie 2013

Clatitele de duminica


 O dimineata de duminica tomnatica! Azi m-am trezit dis-de-dimineata, mi-am ingrijit animalutele, m-am rasfatat si pe mine(de la o vreme orice activitate o incep cu mine) si mi-am surprins dragutul cu un mic dejun domnesc. Ce altceva puteam sa pregatesc decat niste clatite moi, pufoase, aromate si gustoase. Am gasit pe net o reteta minune, o recomand cu multa placere. 

Ce am modificat eu:

  • am adaugat faina in etape (prima data am respectat reteta si nu am mai scapat de cocoloase), am amestecat bine cu o lingura de lemn(telul l-am folosit doar pentru a bate ouale cu sarea) si intre timp am mai adaugat cate o picatura de lapte si ceva apa minerala, apoi din noi faina si tot asa pana cand le-am integrat pe toate;
  • ca mirodenii am folosit un strop de esenta de rom si putina esenta de vanilie si doar o lingurita de zahar(nimic mai mult);
  • nu am folosit ulei la prajit, tigaia mea este buna iar adaosul de unt mi s-a parut suficient.
Aici gasiti un tutorial care va arata cum sa impaturiti servetelul nufar.


Le Petit Mao va ureaza o duminica placuta iar micuta Lana va invita la o plimbare afara in natura sa va bucurati de aerul de noiembrie!


0 comentarii: