RSS

joi, 6 decembrie 2012

Joia Frumusetii :)

                                                                                   Detalii aici

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat ceva despre ingrijire personala. Voi spune doar ca in tot acest timp am mai avut grija de masti si gomaje insa nu cum o faceam odinioara, in cateva minute imi faceam un peeling cu malai si o masca cu ulei de masline. Demachierea este cea cu ulei. Este minunata! Simplu si rapid. Desigur ma adaptez si eu noilor activitati din cotidianul meu; incerc sa-mi gasesc si timp pentru a face mai mult insa imi este bine si asa. Chiar sunt bucuroasa ca pot imbina utilul cu placutul. :)


"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening."
Coco Chanel 
Ce inseamna pentru mine Fashion?
  • atitudine - cunoasterea de sine implica un set clar de valori personale asupra carora domneste frumos un caracter intelept; 
  • incredere in sine - denota o sanatate interioara ce se va oglindi in fiecare clipa; va ramane in urma Ei asemeni unui parfum scump folosit la ceas de seara de o Doamna. 
  • respect - stabilirea unei "rutine placute" care sa atinga mai multe puncte si sa se dovedeasca benefica nevoilor personale;
Iata ce mi-am spus azi:
"O femeie nu are voie sa fie lenesa insa are voie sa joace pentru un scurt timp rolul de mata". 

"O femeie va avea stil si gratie cand isi va ingriji florile, cand va deschide corespondenta, cand va scrie un mail de multumire, cand isi va saruta copilul de noapte buna si sotul de bun venit dupa o zi lunga la serviciu."

"O femeie va fi minunata cand, in fiecare dimineata va multumi cerului pentru minunea de a fi descoperit ca ea Devine zi de zi prin tot ce face si prin barbatul de la ea."
  • daruirea (de sine) - voluntariatul; mangaierea unei femei are o putere miraculoasa, infinit mai mare decat limuzina cu care domnul a venit sa o conduca pe ea la mall; se spune ca "daca vei sti sa primesti vei sti si sa daruiesti"; zambetul ei se reflecta in supa pregatita chiar cand sotul a ajuns acasa; in cafeau gata facuta cand el tocmai a intrat in bucatarie; el isi incarca bateriile in bratele subtiri dar delicate ale ei, unde el se simte in siguranta, iubit, apreciat si gata de orice efort, poate chiar si sacrificiu; blandetea cu care priveste Lumea este modul ei de a fi Feminina; 
  • stabilirea limitelor - o femeie are nevoie sa stie sa spuna "multumesc, nu" sau un "da" din tot sufletul incununandu-l cu un zambet plin de bucurie; 
  • investirea potentialului ei in activitatile cotidiene - o femeie devine Bucurie daca a invatat si stie ca detine o sursa inepuizabila de dragoste;
  • o buna organizare - identificarea si trierea justa a urgentelor, necesitatilor si a dorintelor;
  • autoobservatia - devine un prieten de nadejde atat timp cat se pastreaza la acest nivel si nu cade in extrema autocriticii severe, a analizei minutioase sau a lamentarii cu scopul de a hrani cat mai bine egoul.
Azi am inceput Perioada de Curatenie. Cand eram mica o ajutam cu placere pe mama la traditionalele perioade de curatenie fie de Paste fie de Craciun. Nu intelegeam motivatia si uneori participam doar din datorie. Daca pana mai ieri era obligatie, azi este placere pentru ca am inteles de ce este nevoie sa facem curatenie (de tot felul). Iata cateva din revelatiile mele:
-sortarea lucrurilor folositoare si a celor inutile;
-crearea de spatiu ce poate fi folosit mai bine, mai eficient, mai creativ;
-eliminarea energiei negative stocate in acele obiecte pe care nimeni nu le foloseste;
-rememorarea unor clipe de aur si asezarea lor la loc de cinste;
-oportunitatea de a pune bazele unui nou inceput;
-posibilitatea de a deschide o usa ce a stat inchisa pana la momentul prezent; iata aici o alta parere despre aceste usi.

Ma opresc momentan aici. Noi devenim, clipa de clipa ne schimbam, nu ramanem aceiasi, avem nevoie de Nou bazandu-ne desigur pe Vechi dar sa evitam sa facem din Vechi Orizontul nostru.

Azi am cautat in arhiva blogului si am gasit douazecisitrei de postari nefinalizate; o parte din ele le-am publicat iar pe majoritatea le-am sters pentru ca exprimau doar frustrare, resentimentele si lamentari; postari ce au fost scrise cand eram inca nepregatita sa traiesc, preferam sa ma afund in victimizare si sa arunc pisica moarta in gradina vecinului. Azi am facut curat si m-am eliberat de cuvinte ce exprimau stari de nemultumire, azi am facut loc Recunostintei si Bunastarii. Victimizarea si plansul de mila nu-mi sunt folositoare, ele nu-mi dau voie sa fiu Frumoasa, sa ma bucur de Joia Frumusetii asa cum se cuvine. Vreau  ca viata mea sa nu mai fie un Cos De Gunoi imens ci o Cupa cu vin bun.

Iata aici o modalitate de a ne simti bine chiar la noi acasa. Iar aici un exemplu de modestie si smerenie ce m-a impresionat profund. Egoismul nostru ne este cel mai mare dusman, e nevoie de noi insine sa devenim responsabili, sa ne asumam riscul de a ne privi in oglinda si de a intinde mana sa facem cunostinta chiar cu noi insine. 

Joia frumusetii este putin diferita de cele anterioare insa scrisa cu multa placere si cu la fel de multa voie buna!



O seara linistita!

0 comentarii: