RSS

luni, 12 noiembrie 2012

Lucru de mana

In urma cu doi ani, in urma unei dureri interioare ce mi-a zbuciumat sufletul pana la reconfigurare am descoperit ca imi face placere sa lucrez cu mainile si sa creez ceva dragut cu scopul de a fi daruit si de a aduce un zambet pe fata celui drag. Am inceput cu felicitari, am continuat cu origami, am excelat cu invitatii de nunta si continuu sa-mi infrumusetez caminul si viata interioara cu tot felul de minuni. Cele mai multe sunt inspirate din diferite surse insa evit sa copiez modelul ci incerc sa-mi pun si eu amprenta pe acel obiect.

Pentru ca este toamna, este Noiembrie si aici in Bavaria este rece, ceata si este mai mare placerea sa stau in casa, sa lucrez ceva de mana si alaturi sa am o ceasca de ceai aromat sau o cafea buna, am ales sa va impartasesc o modalitate ingenioasa si simpla de realizare a unei lampi cu lumanare in stilul Fall-Deco. Sursa se regaseste aici , numarul 23.

De ce avem nevoie?

  • un recipient din sticla: pahar, borcan, bol (eu am folosit un borcanel);
  • hartie alba simpla;
  • cateva frunze de diferite marimi si forme, de preferat rosii pentru a avea un efect deosebit;
  • aracet;
  • foarfece;
  • rigla;
  • creion;
Cum se procedeaza?
  • se masoara recipientul; 
  • dimensiunile obtinute se transpun ulterior pe coala de hartie;
  • se ia bucata de hartie obtinuta in urma masurarii si se lipeste pe recipientul de sticla;
  • se iau pe rand fruzulitele si se lipesc si acestea pe recipientul invelit in hartie;
  • in interiorul recipientului se aseaza o lumanare mica;
....si ... am obtinut o lampa minunata pentru serile reci de toamna tarzie.

*se poate decora recipientul cu sfoara, cu panglica si macese uscate (am realizat inca o lampa in acest stil si am darut-o, din pacate nu am facut nici o fotografie), cu ce avem pe-aproape sau ce ne sugereaza inspiratia pe moment.

Mai jos cateva fotografii cu ce am facut eu:





 Iar seara efectul luminii cald-rosiatice te va invita la un ceai aromat, la seri de poveste, la o carte buna, la un film relaxant sau la un moment de meditatie sau de repaus.

*cred ca se poate vedea diferenta intre frunzele rosii si cele de alte culori.

Spor la lucru si o zi placuta de Noiembrie!

0 comentarii: